jueves, 6 de mayo de 2010

EL REGAL DE LA MARE

El passat dia 2 de maig va ser el Dia de la Mare. Els nins i nines de 3r i 4r de primària vàrem fer una safata de vidre decorada per posar-hi espelmes i pedretes de la mar. Quan les mares varen veure el regal...
- Quina passada super guapo!!
- Oh què guapo, quina monada, molt guapo. Ha estat un des millor regals que heu fet!!
- Quà m'has fet?? Oh m'encanta. Què guapo! Gràcies!
- És preciós... M'encanta!
- Ooohhh JOan! Què l'has comprat?
- Oh, oh, oh... què guapo...M'encanta rateta meva!
- Ohhh què guapo! És preciós, quina monada Pauita, moltes gràcies! I de què està fet?
- Laura és molt, però que molt guapo... On el posam?
- Oh! Què guapo, és una monada!
Esperam que el regal de l'any que ve també tengui tant d'èxit!

Diego Castro
4t de primària

No hay comentarios:

Publicar un comentario