sábado, 17 de abril de 2010

Entrevista a Miquel Alzamora, tot un campió mundial



1-Quants d’anys tenies quan vares aprendre a anar en bicicleta?
Tenia 4 anys i ja vaig començar fora rodetes.
2-I quan vares fer la teva primera cursa?
8 anys.
3-On va ésser?
A Artà.
4-Vares guanyar?
No, però vaig fer segon.
5- Quins aliments menges abans de fer una carrera?
Ensalada i molta pasta.
6- Quants d’anys tenies quan vares entrar a la sel.lecció española?
16 anys.
7-Quin tipus de ciclisme fas?
Professionalment estic retirat, però corria en pista americana.
8-De quina marca és la teva bicicleta?
Pinarello
9-Quantes bicicletes has tengut?
Quinze o setze.
10-Quins són els músculs que més utilitzes?
Quàdriceps, bessons, biceps femoral, isquiotibials…
11-T’has fet qualque lesió greu?
Bastantes. La més greu va ser l’any 1998 quan baixava del Puig Major sense casc i vaig pegar amb el cap a una pedra. Hem varen haver d’operar.
12-Quantes copes has guanyat?
Unes tres-centes.
13-Quants d’anys tenies quan vares ser campió del món i què vares sentir?
Tenia 23 anys i no m’ho podia creure.
14-Has anat mai a uns Jocs Olímpics?
Sí. L’any 2000, a Sidney (Australia) i l’any 2004, a Atenes.
15- Quants de campionats has guanyat?
Nou campionats d’Espanya i un mundial a Australia.
16-A quin any i amb qui vares guanyar el mundial?
L’any 1997, amb en Joan Llaneras, que és de Porreres.
17- Quant has tardat en la cursa més llarga?
Més o menys 5 hores.
18-Quan vares decidir deixar la competició?
El 2008, quan no vaig ser sel.leccionat per anar als Jocs Olímpics.

alumnes 3r Primària

No hay comentarios:

Publicar un comentario